Let's talk videoLet's talk video
Whitepaper    The Devion Way

Onze whitepaper biedt een diepgaande kijk op onze visie en werkwijze. We delen niet alleen onze methoden, maar ook voorbeelden uit de praktijk die de effectiviteit van onze strategieën illustreren.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Let's talk video

Laten we praten over de kracht van video. Vul het formulier in en we nemen contact met je op. Samen ontdekken we hoe we de maximale potentie van video kunt benutten voor jullie organisatie.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Contactformulier

Of je nu een vraag hebt, meer informatie wilt of benieuwd bent naar hoe we kunnen samenwerken?

Laten we samen sparren over hoe we de maximale potentie van video kunnen benutten. Vul je gegevens in en we nemen snel contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Bekijk
Ontdek

Geheimen van succesvolle uitleg animatie

Uitleg animatie is één van de effectiefste marketing middelen die er zijn om klanten de informeren over een complex product of gecompliceerde dienstverlening. Echter wordt het niet altijd op die manier ingezet.

De duur van een uitleganimatie

Video marketeers willen nog wel eens floppen met de lengte van een Uitleg animatie. Het principe “hoe korter hoe beter” werkt namelijk niet altijd bij een uitleg animatie. De naam zegt het al, je wilt iets uitleggen. Dus neem de tijd om het goed uit te leggen. Het is natuurlijk geweldig als je een uitleg animatie van 30 seconden kan maken, maar vraag jezelf hierbij af of de kijker het echt begrijpt. Of heb je nu misschien een promovideo gemaakt?

Uitleg animaties zonder stemacteur

Er zijn uitleg animaties die met alleen illustraties en teksten worden ingezet. Meestal uit financiële overwegingen. Maar het effect van een uitleg animatie zal met een voice-over stem vele malen beter zijn dan wanneer er geen tekst is ingesproken door een stemacteur. De kijker neemt de uitleg animatie zowel visueel als auditief op. Dus bezuinig hier niet op.

Een uitleg animatie met veel beweging

Als maker wil je de kijker zo lang mogelijk boeien. Een veel gebruikte truc is de overgangen van de shots in elkaar te laten overlopen. Hiervoor beweegt er altijd wat in de video. Voor een uitleg animatie is dit niet altijd verstandig. Het gaat om het overbrengen van de uitleg en met veel beweging kan de kijker de boodschap lastiger volgen.

Wil je weten hoe wij de maximale potentie van video benutten?

Download whitepaperDownload whitepaper
BackgroundBall
BackgroundBall